Activitat amb 1r ESO B per celebrar els #ERASMUSDAYS 2024
Del 14 al 19 d’octubre, la Unió Europea ha posat en marxa la campanya de celebració dels #ERASMUSDAYS per posar en valor els beneficis de la mobilitat educativa europea a través del programa Erasmus+.
El dimecres 16 d’octubre, els alumnes de 1r ESO B van desenvolupar a l’hora de tutoria una activitat cooperativa que simbolitza el treball en equip global: introduir un pal dins d’una ampolla amb cordills, metàfora de com les nacions poden unir-se per assolir objectius comuns. Aquesta dinàmica va fomentar la comunicació, la creativitat i la cooperació entre els estudiants, i va remarcar la importància de la interacció cultural i la col·laboració internacional.
Amb iniciatives com aquesta, el nostre centre reafirma el seu compromís amb la internacionalització i la participació activa en Erasmus+, promovent experiències enriquidores en un món cada cop més interconnectat.



