Segona activitat del projecte Renew the Energy, Save the Future! (Renova l’energia, salva el futur!)
Visita de l’escola Nimeto d’Utrecht i activitat provem el toolkit “Hola Watty” amb l’alumnat de Confecció i Moda
Fa uns dies vam tenir el plaer de rebre alumnes i professorat de l’escola Nimeto d’Utrecht en el marc d’un intercanvi internacional. Durant la visita, l’alumnat del nostre Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Confecció i Moda va participar de manera conjunta en una activitat educativa anomenada “Hola Watty”.
“Hola Watty” és un joc educatiu sobre energia, eficiència energètica i consum responsable que proposa als participants comprendre com es genera l’electricitat que arriba a les nostres llars i quines són les maneres de consumir-la de forma més eficient. L’objectiu principal del joc és que els equips aconsegueixin compensar fitxes ineficients amb fitxes eficients, fomentant la presa de consciència sobre hàbits de consum energètic en la vida quotidiana, tant a casa com a l’escola i altres espais.
Mitjançant aquesta dinàmica, l’alumnat va poder reflexionar de manera activa i lúdica sobre la importància d’un ús responsable de l’energia i treballar en equip amb nous companys vinguts de l’estranger.
Gràcies a totes les persones que van fer possible aquesta experiència d’aprenentatge i intercanvi!




