WHY WE STILL NEED FEMINISM. ACTIVITATS DEL DIA DE LA DONA A L’INS TORRENT DELS ALOUS

EL projecte col·laboratiu que es du a terme a tot el món Why we still need feminism, que defensa la idea que el feminisme és necessari, ha estat el tema de treball dels Departaments de Català i Anglès al nostre centre en el Dia Internacional de la Dona. Tot responent aquesta pregunta, els alumnes de 4t de l’ESO han elaborat cartells on s’exposen problemes als quals les dones encara s’hi han d’enfrontar, des de temes laborals, com la igualtat en el salari, o la manera de vestir, les relacions de parella, l’assetjament, les relacions sexuals, etc. L’activitat ha començat amb el treball d’alguns d’aquests temes a partir de textos, imatges, vídeos, etc. per, tot seguit, crear els cartells i fer una foto del producte obtingut per cada alumne. Algunes d’aquestes mostres han estat penjades al mural que es pot veure al passadís del nostre centre i al carrussel que teniu més a baix.