VISITA DELS ALUMNES DE FRANCÈS DE 2n D’ESO A LA VIL·LA COSTERA DE COLLI0URE

Avui dimarts 30 de maig els alumnes de Francès 2a llengua estrangera de 2n d’ESO hem visitat la vil·la costera de Collioure. Hem sortit a les 7h20 aproximadament de Rubí i hem arribat a Collioure al voltant de les 10h. En arribar ens hem dirigit al cementiri per visitar la tomba del poeta Antonio Machado i retre-li un petit homenatge  amb una lectura de poemes musicada. Un cop acabat l’acte, ens hem dirigit a la platja. La professora ens ha donat indicacions i ha començat el joc de pistes. Havíem d’identificar els quadres i pintors fauvistes que estan repartits i penjats per les façanes de tot el poble. També hem hagut de completar un qüestionari preguntant a la gent que trobàvem pel carrer, així que no ens ha quedat més remei que practicar el nostre francès. Després hem anat a la platja i hem gaudit de quasi dues hores lliures per relaxar-nos mirant el mar.

A les 14h30 hem començat la visita guiada del Castell Reial en català rossellonès. Ha estat molt interessant i a més a més hem pogut veure una exposició temporal sobre la Guerra Civil Espanyola i els refugiats al sud de França.

Encara ens ha quedat temps lliure per poder comprar un crêpe de xocolata i berenar “a la francesa” abans de marxar cap a casa.

Ha estat un dia fantàstic!