Què fer si tenim beca menjador i ens confinen?

El departament d’Educació ha establert un protocol per als casos d’alumnes que gaudeixin de beca menjador, en el cas de confinament escolar (quarentenes, aïllament per positiu COVID-19, etc), puguin continuar amb el servei de menjador. Per aquestes ocasions, es podrà venir a buscar el menú al menjador del centre a les 14:00h. La família haurà de venir a recollir el menú per emportar, i si la família no pot, podrà autoritzar alguna altra persona per fer la recollida. L’objectiu és que cap alumne es quedi sense el seu àpat.

Per obtenir tota la informació, podeu consultar l’apartat SERVEI DE MENJADOR, al menú del web del centre.

1. Maria del Carmen

No lo veo factible!! En mi casa las tres estabamos que no podiamos salir!!
    Y si yo pudiera salir estaria trabajando y no podria coger comida!! 😓

2. Tere Pardo Autor de l'article

Sentimos no poder ser de más ayuda. Nosotros solo informamos de las medidas contempladas por el Departament d’Educació. Quizás la posibilidad de autorizar a alguien más para poder venir a buscar la comida podría ser una opción.