“MR. BULLYING: TOTS CONTRA ELL”. LA VISITA AL TEATRE DE 1r DE L’ESO

El passat divendres 17 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO va assistir amb el professorat del Departament de Català a la representació de l’obra de teatre Mr. Bullying: tots contra ell que la companyia de teatre escolar Transeduca porta a terme al Centre Catòlic de Sants. Mr. Bullying té a Marta com a protagonista, una noia que, per circumstàncies familiars, ha de canviar d’institut. L’adaptació al nou centre és relativament senzilla, Marta és sociable i col·laboradora, així que de seguida s’integra en un nou cercle. Tot d’una, però, les coses comencen a canviar, quan Laura decideix que no li cau bé Marta i que cal fer alguna cosa. Marta comença a no entendre res… a la seva vida, res ja no encaixa.

Amb aquestes fotografies us il·lustrem el moment previ a l’inici de l’obra: