MARTÍ PUIG, 2n PREMI DEL CONCURS DE CONTES “HISTÒRIES FÒSSILS”

FOTO 2

FOTO 4

FOTO 6

En un post anterior del mes de febrer anunciàvem la participació del nostre centre al concurs de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont, Històries Fòssils, on la protagonista era la Laia, una espècie de primat extingit. Doncs bé, avui estem orgullosos d’anunciar que el nostre alumne Martí Puig, de 2n de Batxillerat, ha obtingut el 2n premi de la Segona Categoria (de 12 a 17 anys) amb l’obra Paral·lelismes dotze milions d’anys després.

Des d’aquí volem agrair l’empenta dels 39 alumnes participants i encoratjar-vos a continuar aspirant a premis com aquest.

Endavant les atxes!