L’Institut commemora el 25N: Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional per a l’eliminació la violència envers les dones estem realitzant al centre diverses activitats amb l’alumnat per a sensibilitzar i reflexionar sobre aquesta realitat que pateixen moltes dones. A partir de diferents lectures, vídeos i l’exposició “Lliures i sense por” cedida per l’Institut Català de les Dones, l’alumnat ha pogut observar, aprofundir, debatre i reflexionar sobre aquesta temàtica que malauradament és tan present arreu del món.

1. Helena

Excel·lent! Cal conscienciar a noies i nois sobre els masclismes invisibles o micronasclismes que ens trobem en la vida quotidiana.