LAURA BORRÀS REP ENTUSIASMADA ELS ALUMNES DE 3r DE L’ESO A L’ARTS SANTA MÒNICA

“Formar lectors avui vol dir que l’alfabetització digital ha de ser bàsica perquè vivim en entorns multilingües, multimodals i multimèdia”.

Laura Borràs, Temps de reptes, temps de lectura.

El passat dimecres 22 de febrer els alumnes de 3r de l’ESO de la professora Rocío Ávila es van reunir a l’Arts Santa Mònica de Barcelona amb la Dra. de la Institució de les Lletres Catalanes, Laura Borràs. L’objectiu de la trobada era conèixer les funcions de promoció i foment de la lectura que la ILC duu a terme i aprendre a ser conscients de les múltiples manifestacions lectores que la globalització i els entorns digitals ofereixen actualment. Amb una exposició marcada per l’ús de la imatge i la paraula en moviment, els alumnes es van entusiasmar amb els coneixements que aquesta professora medievalista i experta en literatura digital va saber transmetre al nostre alumnat. Amb un tracte cordial, humà i molt proper, Laura Borràs va atendre les preguntes i inquietuds dels nostres joves i va acceptar fotografiar-se a bastament amb qui li ho va sol·licitar. Des de l’INS Torrent dels Alous volem agrair a l’organització de la Institució de les Lletres Catalanes que aquesta trobada hagi estat possible.