LA CONSELLERA D’ENSENYAMENT VISITA LES OBRES DEL NOSTRE INSTITUT

Avui dia 23 d’agost la Consellera d’Ensenyament, Clara Ponsatí, acompanyada d’altres alts càrrecs i responsables de l’obra i de l’Ajuntament, ha visitat les obres de construcció del nou edifici de l’institut seguint les explicacions d’arquitectes i tècnics. La consellera ha volgut comprovar in situ l’evolució de la construcció de l’esperada obra, que avança a bon ritme. Clara Ponsatí ha estat rebuda pels membres de l’equip directiu que han aprofitat per fer-li una presentació del centre i dels projectes que porta a terme. La consellera ha felicitat el professorat per la seva bona feina i ha pogut escoltar dels tècnics que el bon ritme d’execució de l’obra permet seguir fixant el mes de juny del 2018 com la data de finalització de l’edifici per tal d’iniciar les classes el curs escolar 2018-19. Bones notícies per al centre!