JA TENIM SERVEI MENJADOR AL NOSTRE INSTITUT!

El passat 14 de setembre, coincidint amb l’inici de curs, el centre va inaugurar el servei de menjador en el nostre edifici. Com recordareu els més veterans, en anys anteriros, els nostres alumnes havien d’anar al menjador de l’escola 25 de Setembre. Era un servei llargament anhelat, que en un principi, per trobar-nos en mòduls prefabricats, no el vam poder oferir per manca d’espai, i al mudar-nos al nou edifici, s’ha anat complicant per diferents problemes, l’últim d’ells el confinament. Però ara ja sí, hem aconseguit gestionar els permisos, els contractes, i un llarg etcètera, per poder obrir. Des d’aquí, agrair l’ajuda de l’Escola 25 de Setembre que ens ha deixat el seu espai de menjador tots aquests anys anteriors. Moltes gràcies!

El servei compta amb el pla de seguretat en situació de pandèmia on els alumnes seuen per grups estables, i amb distància entre grups no estables, així com neteja de mans i un llarg etcètera. Per informar-vos del servei, podeu consultar el nostre web del centre a l’apartat MENÚ/INSTITUT/SERVEI DE MENJADOR.