INICIEM EL CURS 2021/22 AL TORRENT DELS ALOUS

El personal docent i PAS us volem donar la benvinguda i desitjar un bon inici de curs a l’Institut Torrent dels Alous. Un curs, 2021/22, que és molt especial perquè celebrem el 10è aniversari! Què ràpid han passat els anys i quants canvis hem viscut: l’inici el primer any a l’Escola 25 de Setembre perquè no teníem espai propi, passant pels nostres anys als mòduls prefabricats, fins aconseguir les nostres instal·lacions definitives. Un primer curs 2011/12 que comptava només amb 60 alumnes, per arribar, al cap d’aquests 10 anys, als més de 700 alumnes que serem aquest curs! Hem crescut molt ràpidament, però sempre lleials al nostre lema, LA QUALITAT LA FAN LES PERSONES, intentant ser un centre proper a l’alumnat. En aquests anys, ens hem hagut d’enfrontar a situacions diverses, potser la més incerta que hem hagut de viure ha estat la pandèmia COVID-19. Tota la comunitat educativa ens hem hagut d’enfrontar a les adversitats, però també hem gaudit del molts bons moments, alhora aprenent i educant-nos en el sentit més ple de la paraula.

Només ens queda donar les gràcies als/a les alumnes, a les famílies i als professionals que han format part d’aquesta gran família al llarg d’aquests anys, 10 ANYS PLENS D’IL·LUSIONS!

Us deixem aquest parell d’imatges de benvinguda dels més de 70 professionals que treballem al centre aquest any, en el 10è aniversari del Torrent dels Alous. BON INICI DE CURS 2021/22!

La Direcció