EXCEL·LENTS RESULTATS A L’OLIMPÍADA DE BIOLOGIA DE CATALUNYA

laura-pol-i-liliana

El dia 2 de març es va publicar la classificació final dels participants de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya i volem anunciar que els nostres alumnes Laura González Requesón i Pol Closa Gutiérrez estan classificats entre el 25% dels participants amb millor nota, Liliana Plua Celorio, entre el 25%-50% amb millor nota dels participants inscrits a la prova teòrica. És el millor resultat dels instituts de Rubí.

Aquest és el primer any en què l’Institut Torrent dels Alous acabarà la primera promoció dels estudis de batxillerat i, per tant, és la primera vegada que ens hem pogut presentar a aquesta convocatòria. El comitè organitzador ha seleccionat en base a l’expedient acadèmic dels alumnes, tres dels nostres estudiants que cursen segon de batxillerat científic.

L’Olimpíada de Biologia de Catalunya té com a objectiu principal estimular i implicar als estudiants de Batxillerat en el desenvolupament d’aquesta ciència, atès que resulta impossible comprendre la vida, analitzar els seus problemes i plantejar solucions sense un coneixement adequat de les principals qüestions biològiques, per exemple en aspectes com la contaminació ambiental i el canvi climàtic, la biotecnologia, la conservació de la biodiversitat, i el diagnòstic i tractaments de malalties, entre molts altres.

La prova teòrica es va realitzar el dissabte 4 de febrer de 2017, de 09:30 a 11:30, simultàniament a les diferents seus de Barcelona, Girona, Tarragona, Lleida i Vic. El temari de la prova va ser tot el temari oficial de la matèria de Biologia de Batxillerat. La prova teòrica, que va durar dues hores, constava d’un exercici tipus test de 50 preguntes de múltiple opció.

Volem felicitar els nostres alumnes i reconèixer el seu esforç i dedicació, així com a la seva professora de Biologia, Cinta Quintero.