Entrega dels premis del concurs històries fòssils del curs passat

Un any més, durant el curs 2019/20, els alumnes de 1r ESO van participar en el concurs històries fòssils que organitza l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. En aquest concurs es presenten contes en català amb temàtica sobre els fòssils. Els contes formen part d’un projecte transversal organitzat pels departaments de català i ciències de 1r ESO.

Aquest curs passat l’alumna Emma Santaulària va resultar guanyadora. Malauradament, donada la situació de pandèmia, no se li va poder fer entrega dels premis en el seu moment. Així que ho hem hagut de fer ara i en el nostre centre. Han fet l’entrega, del diploma i la resta de regals, la professora de ciències de 1r ESO, Rocío Pérez, i la directora, Teresa Pardo. La nostra més sincera enhorabona, Emma!