ELS ALUMNES DE 4t D’ESO REALITZEN LES PROVES DE L’EXAMEN OFICIAL DELF DE LLENGUA FRANCESA

alumnes francès

Els alumnes de francès, 2a llengua estrangera a 4t d’ESO del nostre institut, van realitzar, el passat dijous 27 d’abril, la primera part de l’examen oficial DELF de llengua francesa. La segona part, la prova oral, la realitzaran el proper 11 de maig.

Els nostres alumnes s’han hagut de desplaçar a l’INS Angeleta Ferrer i Sensat de Sant Cugat, seu oficial de la prova.

Atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França, els diplomes DELF (Diplôme d’Étude en Langue Française) són els diplomes oficials de llengua francesa, reconeguts internacionalment a172 països.

El DELF scolaire s’emmarca en un acord entre el Servei de cooperació i d’acció cultural de l’ambaixada de França  i el Departament d’Ensenyament de Catalunya.

El diploma avalua les quatre destreses lingüístiques: comprensió i expressió escrites, comprensió i expressió orals.

Esperem que els resultats siguin tan satisfactoris com els del curs passat.

Molta sort per a la prova oral, nois!!