El servei comunitari ja s’ha posat en marxa de nou al Torrent dels Alous

El nostre alumnat de 4t d’ESO començarà aquest trimestre a triar entre una varietat d’activitats que responen als interessos més diversos, col·laborant així entre diferents associacions de Rubí.

Per a començar (i com activitat prèvia) han realitzat un taller educatiu de diversitat funcional organitzat per la Fundació Catalana per a la paràlisi cerebral (FCPC) amb l’ajuda de dues formadores.

Ha estat una trobada molt instructiva i educativa, visualitzant i sensibilitzant als nostres alumnes de les capacitats de les persones amb dificultats psicomotores. També han practicat un eslàlom en cadira de rodes (un esport practicat per persones amb paràlisi cerebral on han de superar un nombre d’obstacles).

Aquesta experiència ens ha permès conèixer i saber de primera mà, l’educació integral i global que duen a terme des de la fundació, aconseguint en definitiva, entendre la vida d’aquest col·lectiu.

Roser Ruiz,