Alumnes de l’Institut Torrent dels Alous assisteixen al Campus Ítaca (UAB)

Un any més, cinc alumnes de 3r ESO del nostre institut, han participat en el Campus ítaca, un programa socioeducatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Bellaterra, en el que participen alumnes de tot Catalunya. Un projecte que té com a finalitat incentivar a l’alumnat a continuar la seva formació acadèmica al finalitzar l’ESO, potenciar l’ús del català com a llengua vehicular i apropar-los al món universitari.
Són moltes les activitats organitzades per les diferents facultats de la Universitat i que els nostres alumnes han realitzat com són: tallers, jocs, debats, projectes, experiments, esports i reptes. Tot un conjunt d’experiències i vivències fascinants, on la convivència entre els adolescents de tot Catalunya i els seus respectius monitors els deixa una empremta única.
Desde l’institut els vam desitjar una setmana plena d’il.lusió i d’entusiasme per a nous aprenenetatges i experiències .
Una petita mostra d’un any ben estrany i diferent són aquestes imatges abans de pujar al bus, presa de la temperatura, rentada de mans amb gel hidroalcòlic i l’us de la mascareta, més d’altres fotos on es pot veure com han gaudit de l’experiència!

Autora: Elisenda Sendra