Alumnes de 2n ESO colònies fan un taller d’egagròpiles

Els alumnes de 2n ESO que estan de colònies, ahir dimecres van realitzar un taller d’estudi d’egagròpiles. Aquesta paraula tan estranya fa referència a la resta d’aliments no digerits que regurgiten els ocells carnívors. Normalment contenen ossos, pells, exoesquelet d’insectes, etc… L’estudi d’egagròpiles és molt útil als ornitòlegs per saber el tipus d’alimentació d’aquests ocells, i també per als ecòlegs per saber les relacions de predació i els éssers vius que hi viuen en un ecosistema determinat. Aquí us deixem unes quantes imatges.