ACTE DE RECONEIXEMENT DE L’AJUNTAMENT A ALUMNES AMB MILLOR NOTES PAU 2020

El passat 9 de setembre, les alumnes Paula Yeste, Paula Miguel van assistir a l’acte de reconeixement organitzat per l’Ajuntament de Rubí per als alumnes amb millors notes PAU. L’alumne Rachid Haddouchi tot i tenir també el reconeixement, no va poder assistir. L’acte serveix per valorar l’esforç dels tres millors alumnes de cada institut de Rubí. Les nostres alumnes no estaven soles en aquesta celebració, les van acompanyar les seves famílies, i la Júlia Lucas i el Francisco Muñoz, Coordinadora Pedagògica i Secretari respectivament de l’institut Torrent dels Alous. L’acte, que normalment se celebra al juliol, s’ha vist endarrerit per la situació excepcional de pandèmia i s’ha celebrat ara al setembre.

El nostre centre desitja molta sort a tots els alumnes que s’han graduat en el curs 2019/20 i que inicien nous reptes d’estudi, ja sigui en la universitat o en cicles formatius de cicle superior!