3a SESSIÓ DE L’OPTATIVA DE CANT CORAL AMB ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA DE LA GENT GRAN I CENTRE DE DIA DE RUBÍ

El passat dijous 7 de març va tenir lloc a l’INS Torrent dels Alous la 3a trobada entre els alumnes de la matèria optativa de Cant coral de 2n d’ESO, dirigida per la Prof. Mireia Feliu, i els residents i usuaris de la Residència de Gent Gran i Centre de Dia de Rubí amb Isaac Jiménez (psicòleg) i Maite González (terapeuta ocupacional) com a principals dinamitzadors del grup d’avis. L’activitat s’emmarca dins d’un projecte d’intercanvi d’experiències en què la música és la protagonista i en el qual es dona cabuda a persones de diferents edats, sexes, orígens, creences i valors formant un grup de coral constituït per participants d’ambdues entitats. L’objectiu principal del projecte Coral Intergeneracional és promoure l’intercanvi generacional a través de la música (la música d’ara i la d’abans), escoltant l’altre, assaborint el saber que els grans transmeten als més petits, i apreciant el treball en equip per, entre tots, compartir bones estones i gaudir-ne. L’experiència dels nostres nois i noies amb la gent gran de Rubí es va merèixer el Xè Premi al Civisme de Rubí l’abril de l’any passat i des de llavors l’èxit de participació és gran i l’entusiasme i emoció, sempre presents: cantar junts és ja de per si una alegria i, com a novetat, ara el repte és assajar una obra de teatre conjunta que estan escrivint els alumnes. Aviat en veurem els resultats.