Reunió informativa a les famílies de 3r d’ESO

Per segon any consecutiu, ahir a la tarda va tenir lloc al SiX una reunió informativa per a les famílies de l’alumnat de 3r d’ESO. L’objectiu era explicar-los quins itineraris formatius té l’alumnat, com organitzem al nostre centre les matèries específiques que s’han de cursar a 4t en projectes de franja, i per ressaltar la importància del paper de la família a l’hora d’acompanyar els fills i les filles en la tria de l’itinerari formatiu i dels projectes.

Paral·lelament, aquests dies també estem treballant amb l’alumnat de 3r quins són els seus interessos formatius un cop acabin l’ESO, ja que aquests orientaran la tria dels projectes de franja de 4t.