Voleu saber quina recepta és la que ha agradat més?

Aquesta setmana no ens hem posat el davantal… sabeu per què? El motiu és ben senzill: s’acaba el quadrimestre i toca, d’una banda, fer balanç de la feina feta i, de l’altra, demostrar tot el que hem après al llarg d’aquestes setmanes.

Per últim, i en parelles, els alumnes van haver de pensar la recepta d’un “pintxo” (de creació pròpia) que elaboraran en directe el proper dilluns al “Concurs de pintxos” que farem!

Quin plat serà el guanyador? Ho sabrem ben aviat!