Un alumne de 1r d’ESO premiat al 9è concurs de contes solidaris

Ahir al matí va tenir lloc una nova edició de la Festa del comerç just i la banca ètica al Parc de les Morisques de Sant Quirze del Vallès. A les 12 del migdia també es va fer l’entrega de premis del 9è concurs de poesia i contes solidaris organitzat per l’ONG Ateneu del món. Un alumne del SiX, el Mario de 1r d’ESO, va guanyar el 1r premi de la categoria de nois i noies de 13 anys, amb el seu conte Dendi, treballat a la matèria de Llengua catalana.

Des d’aquí volem felicitar-lo i animar-lo a seguir escrivint narracions, així com fer extensiva la felicitació a altres alumnes de 1r d’ESO que van quedar finalistes. Enhorabona!