L’alumnat de 1r d’ESO comença un projecte d’Aprenentatge i Servei

L’alumnat de 1r d’ESO fa uns dies va començar un projecte d’Aprenentatge i Servei (ApS) per tal d’impulsar una campanya de donació de sang a l’institut, juntament amb el Banc de sang i teixits de Catalunya i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Quirze.

El projecte està liderat des de la matèria de Català perquè es dona molta importància a la campanya publicitària per tal d’aconseguir un elevat número de persones que vinguin a donar sang. Fins ara l’alumnat s’ha format per saber-ne més sobre el tema (qui pot donar sang, com s’organitza una campanya de donació, de quina manera hi podem incidir nosaltres, quanta sang s’extreu en una donació, quines són les reserves de sang a Catalunya…), ha treballat què és un eslògan i ha creat el que ens acompanyarà al llarg de la campanya de difusió. Ens queda, però, molta feina per fer!

Us avancem la data de la donació de sang al nostre institut perquè us la guardeu a l’agenda: dimecres 10 d’abril de 2019 de les 16:30 a les 20h., al SiX. I recordeu que per poder donar sang ha d’haver passat com a mínim dos mesos des de l’última donació.