Iniciem el servei comunitari amb l’acte de reconeixement a la gent gran

Tal com marca el Departament d’Educació, l’alumnat de 3r i/o 4t d’ESO ha de realitzar unes hores de servei comunitari fora del centre i de l’horari lectiu en algun àmbit d’interès dels que els oferim: gent gran, cultura i esports. Al Salas i Xandri realitzem el servei comunitari amb l’alumnat de 4t d’ESO i alguns alumnes el van començar fa uns dies. Concretament, han col·laborat en l’organització de l’acte de reconeixement a la gent gran que organitza l’Ajuntament del poble. Us deixem unes paraules del propi alumnat que il·lustren l’experiència.

Ahir la Nerea, el Guillem, el Roger, la Marian, la Mariona, l’Ona i l’Abril vam iniciar la campanya de servei comunitari amb un acte molt emotiu, on es commemoraven els 90 i 100 anys de 22 avis i àvies. Entre tots els alumnes, vam llegir un petit text sobre la trajectòria de cada homenatjat. Durant l’acte ens vam sentir molt emocionats en veure la reacció tan tendre dels avis al sentir les nostres paraules. Ens sentim molt orgullosos d’haver pogut formar part d’aquesta preciosa experiència.