Ens visita un expert en el món dels joglars

Avui ens ha visitat, en el marc del projecte d’àmbit lingüístic de 3ESO ¡Juglando todos juntos!, l’Emiliano Valdeolivas, cantautor i professor de castellà que intenta despertar en els alumnes l’interès per la poesia.

Acompanyat de la seva guitarra, aquest joglar modern ens ha ofert un recital musical dels poemes més coneguts de la Literatura castellana. Amb el seu sentit de l’humor ha aconseguit apropar aquestes composicions als nostres alumnes que han acabat cantant amb ell.

Un cop finalitzat el concert, hi hagut temps per preguntes i intervencions i l’expert ha pogut assessorar-los en com poden crear el seu propi espectacle de joglars.