Els alumnes de 3r estan acabant la fase de recerca del projecte Let’s escape

Hem acabat la primera setmana del projecte de forma intensa. Ahir els alumnes van anar a fer Escape rooms reals. Per tal que cada grup de projecte conegués diferents exemples d’Escape room, van fer grups nous agafant un membre de cada grup de projecte i van entrar en sales diferents.

L’experiència els va agradar molt. Va ser una hora intensa de resoldre molts enigmes. Alguns d’ells matemàtics, altres lògics, altres d’ordenació… Molts dels alumnes ja volen repetir.

A més, cal destacar que els propietaris de l’Escape room ens van felicitar pel bon comportament dels alumnes i pel seu respecte al material.

A la sessió d’avui han començat a conèixer diferents tipus de proves: enigmes amb àlgebra o d’ordenació per resoldre cadenats, trencaclosques, scratch, química… Per grups d’experts s’han format i després ho han compartit amb la resta del grup. Ara ja tenen possibilitats quasi infinites per decidir i concretar les proves de la seva prosposta d’Escape room de cara la setmana vinent.

Aquest cap de setmana esperem, com sempre, que revisin tots els documents i la feina feta per portar el projecte al dia.