Al projecte Súper SIX de 2n ens visita el popular dibuixant Kap

Avui ens ha visitat el conegut dibuixant Kap (Jaume Capdevila i Herrero), gràcies al programa Flipart, de la Diputació de Barcelona.

Aquesta visita serveix d’assessorament als alumnes de 2n d’ESO, que estan duent a terme la segona setmana de treball dins del projecte SúperSIX, de l’àmbit artisticosocial. Els alumnes han de crear com a producte final un còmic i un súper heroi o súper heroïna, al voltant del qual gira la seva història gràfica. És en aquest punt que la intervenció d’en Kap facilita idees i eines molt útils als nostres alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *