Al projecte Mobilitzem la informàtica de 4t ens visiten uns experts molt especials

Aquest matí hem rebut la visita de quatre experts en el projecte de franja Mobilitzem la informàtica de 4t d’ESO. Han vingut el Pol V., el Pau A., la Mireia G. i l’Oriol A., que van ser els guanyadors dels Students Awards del curs passat en la categoria App Education a l’ESO, amb l’aplicació PECO.

Ens han explicat la seva experiència durant el projecte, que ells van fer el curs passat. També ens han explicat l’experiència de presentar-se al premi, assistir a la fira dels mschools per defensar-lo i també l’alegria de guanyar-lo. A més, hem conegut com han continuat desenvolupant la seva aplicació i com la presentaran a la fira FYFN davant d’un centenar d’inversors el proper febrer. Els desitgem molta sort i els agraïm molt sincerament la visita.