To be or not to be i Mobilitzem la informàtica

Després d’unes setmanes treballant el concepte d’evolució dins l’art i de biologia els alumnes que han fet el projecte TO BE OR NOT TO BE han acabat les seves propostes i avui les hem compartit. I ens queden a les aules, als passadissos, virtualment, demostrant han après molt més que continguts curriculars. Els alumnes s’han hagut d’organitzar i amb poc temps pensar creativament i desenvolupar els productes finals. Les professores hem gaudit de la feina feta i de l’aprenentatge. Felicitats i a TO BE!!!!

D’altra banda, els alumnes del projecte Mobilitzem la informàtica han treballat durant un trimestre per buscar solucions informàtiques a problemes quotidians. Han aprés a utilitzar l’Appinventor; editors d’imatges i de vídeo; programes com Balsamiq Cloud i Mindomo; creació de pàgines web com sites, Wix i utilització de Design thinking per detectar necessitats i crear una solució innovadora que entre ahir i avui han presentat. Feina ben fetes i prototips molt prometedors d’aplicacions.

Setmana vinent: a pels trimestrals!