Reflectim i articulem aprenentatge!!

La setmana passada vam posar punt i final als projectes d’àmbit. I avui els projectes de franja de 4t.

A 1r, Explorem Sant Quirze, l’alumnat va aconseguir idear uns recorreguts, basats en el geocatxing, pels voltants de l’institut. A 2n el projecte de la Cursa dels cotxes elèctrics va arribar a la meta! Després de 3 setmanes entenent com funciona el circuit elèctric dels nostres cotxes dirigits, l’alumnat va aconseguit posar en marxa els seus vehicles i superar satisfactòriament la cursa d’obstacles finals. A  3r d’ESO van acabar el projecte de Podcàsting molt engrescats d’haver conegut el món de la ràdio i de l’entreteniment. Ha elaborat uns programes de podcast molt propers a la seva realitat/als seus interessos i això els ha permès treballar de forma més amena l’expressió oral, la importància de la veu i han seguit millorant la seva competència digital, en aquesta ocasió, a través d’edició d’àudio.

Avui, a 4t hem compartit Finances personals: reflexions per gestionar les despeses del dia a dia (i saber quines són i que tenim capacitat de decidir!) i domini clar del full de càlcul. Els alumnes de Lighting Fields han presentat les instal·lacions artístiques amb una mirada molt científica treballant el model d’ones.

I ja portem força setmanes com a equip docent treballant intensament per començar dilluns amb els projectes trimestrals: nous reptes, noves situacions, nous aprenentatges i molta emoció per engegar!