Que comenci l’espectacle, glosa, màgia i orientació!

Avui dia molt atrafegat al centre. Hem presentat els productes finals dels projectes trimestrals que s’han dut a terme tal i com teníem previst.

L’alumnat de 1r ha anat a la Patronal i ha fet el seu espectacle artístic que tenia com a eix principal fer visible alguna problemàtica. A 2n han glosat, improvisant quartetes ben diverses, a la Sala Salut Pastor. Han superat les proves que proposava el Martí Ruiz, el ponicano, a qui volem agrair la seva participació i entrega. A 3r ens han sorprès amb trucs de màgia de diferents disciplines i una molt bona posada en escena. A 4t han fet les exposicions orals sobre els estudis que volen cursar en un futur proper i els passos per arribar-hi.

Com sempre, han sigut dies de moltíssima feina, preparació i entrega absoluta del professorat. Però gaudir del creixement que han fet els alumnes durant aquests dies i veure els productes finals és, de ben segur, la millor recompensa. Moltes felicitats a tothom!!!!

Després d’aquests dies de festa merescuts inaugurem el 2n trimestre.