Catering SiX, Rol en viu, let’s escape i preparació del bye SIX!

Avui hem viscut un dia d’aquells en que el centre es transforma, i veiem alumnat amunt i avall. Voleu entrar-hi?

Els del 1r anaven passejant els plats que finalment han compartit a l’entrada. L’alumnat de 4t ha fet un tast de les seves propostes i diuen que han fet una valoració molt positiva a les rúbriques que els de primer havien creat.

Els de 2n sortien a viure el rol en viu fent les tres propostes de joc redactades per ells mateixos. HI ha hagut de tot. Moltes propostes que podeu visitar a la web que hem creat i que anem fent créixer. Per dilluns poden seguir millorant les plantilles per entregar una feina de qualitat.

Els de tercer tancaven aules fent volar la imaginació, matemàtiques i cadenats. Han pogut escapar-se? Segur que haver anat a fer una escape a Barcelona els ha omplert d’idees.

I els de quart anaven preparant la graduació, tot assajant coreografies, balls, discursos.

I ara ens queden uns dies una mica més tranquils però també plens de propostes diverses per un bon final de curs, d’un curs que començàvem amb grans incerteses i que s’acaba.