Actes en motiu del Dia Internacional de les Dones

Avui hem començat la jornada lectiva al SiX d’una forma especial. Durant la primera hora del matí, l’alumnat dels diferents cursos ha realitzat una activitat de reflexió al voltant del paper de la dona a la nostra societat, dels estereotips i prejudicis que malauradament conviuen entre nosaltres i hem facilitat un espai de conversa i reflexió entre les noies i els nois.

Us enllacem un vídeo fruit d’una activitat de Català a 4t d’ESO al voltant del 8 de març, realitzat íntegrament per l’alumnat, que deixa empremta en el Dia Internacional de les Dones.