Acte de cloenda i jornada esportiva al SiX!

Al SiX encarem la recta de final de curs amb molta energia!

Aquest matí hem anat tots junts a La Patronal per celebrar l’acte de cloenda del curs en el que hem fet un reconeixement a les persones que, d’una manera o altra, ajuden a tirar endavant el centre. Ens referim, per exemple, als delegats i delegades, a l’equip de sostenibilitat i xarxa, a l’equip de mediació, als responsables de la biblioteca… en fi, som moltes i molts els que, de forma voluntària, aportem el nostre granet de sorra.

Després hem celebrat la jornada esportiva a les instal·lacions de l’institut. Hem pogut veure equips uniformats, rivalitats entre l’alumnat i el professorat, la ja tradicional paradeta de fruita per refrescar-nos i un bon rotllo en general! Moltes gràcies a l’equip organitzador format per alumnat i professorat d’EF!