Acabem el trimestre amb els trimestrals!

Avui hem engegat els projectes trimestrals. Espectacle, improvisació, màgica i orientació. Professorat i experts que entren a les aules per conduir les diferents propostes que aniran desenvolupant-se al llarg de la setmana.

A 1r,  Que comenci l’espectacle! els alumnes hauran de crear amb autonomia el seu propi espectacle. A 2n, Digues-m’ho en glosa! hauran de practica rima i mètrica per poder improvisar i superar les proves del Ponicano. A 3r, Som màgics! ens hauran de sorprendre amb diferents trucs combinant disciplines. I finalment, a 4t d’ESO Planifico el meu futur, per acompanyar a l’alumnat a planificar el seu futur i donar eines i recursos per prendre aquesta decisió. Des del SIX… seguim!