Acabem el primer trimestre del Buddy d’una manera ben especial

Aquesta setmana hem acabat el primer trimestre del Projecte Buddy (la Tutoria entre iguals al SiX) d’una manera ben especial. D’una banda, dilluns i dimarts vam habilitar un espai durant l’estona d’esbarjo perquè les parelles que volguessin poguessin fer-se una foto en el Photocall del Buddy. Amb algun complement nadalenc per fer més divertida la foto, l’alumnat de 1r i 3r s’havia de localitzar pel pati i posar-se per la foto. La iniciativa va tenir molt bona rebuda entre els nois i les noies i hi va haver un alt grau de participació! Les fotografies es troben exposades al suro del projecte.

De l’altra, l’alumnat de 1r d’ESO va entregar a les Tutories de 3r les cartes personals que van elaborar des de la matèria de Català als seus tutors/es del Projecte Buddy. Tot i ser una activitat de la matèria, cadascú hi va posar moltes ganes a l’hora de pensar què volien escriure als seus respectius tutors/es (aficions, notes del trimestre i alguna anècdota són alguns dels temes tractats). Les cartes van ser molt ben rebudes per l’alumnat de 3r. Tant és així que per iniciativa pròpia van contestar les cartes!