S’amplia el termini per participar al Concurs de fotografia fins al 8 d’abril!

El vuitè concurs de fotografia del S’Agulla gira entorn de la situació que estem vivint. Per això el tema proposat és Posem el nostre gra de sorra en temps de pandèmia!

L’objectiu és mostrar que tots i cadascú de nosaltres podem posar-hi de la nostra part amb un gest ben senzill i mostrar que som conscients del que estem vivint i que, per tant, som responsables dels nostres actes.

Esperem que tot l’alumnat s’hi afegeixi, des dels més menuts d’ESO, passant per batxillerat fins a arribar als de cicles. Per altra banda, també comptem amb el professorat i PAS.

Exposició de fotografia

Les fotografies seleccionades formaran part d’una exposició que es podrà veure al primer pis de l’Institut.

Els premis es lliuraran per Sant Jordi.

Bases del concurs

• Només es pot presentar una fotografia per alumne o professor.
  • La fotografia ha de ser original, d’elaboració pròpia i sense retocs informàtics. Qualsevol d’aquests incompliments serà penalitzat durament, no es permetrà cap engany al concurs, ni al jurat ni als seus participants.
  • La fotografia ha d’anar acompanyada d’un títol original o bé d’una frase que la representi, que s’especificarà al correu electrònic amb el que enviaràs la fotografia (mai dins la fotografia).
  • Cal fer-la arribar, fins el 8 d’abril, a la següent adreça: concursos@institutsagulla.cat

VIII CONCURS DE FOTOGRAFIA DE L’INSTITUT S’AGULLA (1)