Projecte d’estructures de tensegritat a 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO ha estat treballant en un projecte de disseny i construcció d’estructures de tensegritat. Aquest tipus d’estructures es caracteritzen per mantenir-se en equilibri gràcies a la combinació de cables en tensió i barres en compressió, un concepte que desperta la curiositat i el raonament científic de l’alumnat.

Al llarg del projecte, el grup experimenta amb diferents materials i formes, comprenent com actuen les forces i els esforços dins les estructures. Cada equip dissenya el seu propi model, posa a prova la seva estabilitat i reflexiona sobre la importància de la precisió i la cooperació en el procés de construcció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>