Avui divendres 10 d’octubre l’alumnat de 1r ESO ha realitzat un conjunt d’activitats de convivència i sensibilització amb l’entorn proper.
Han començat amb una cursa Rogaine al Parc de la Via, per donat lloc a parlar de la sostenibilitat i el reciclatge de residus. Seguidament han fet una caminada fins al riu, identificant els trets característics de la vegetació de rivera, recollint algunes mostres de vegetació, i constatant que als marges dels camins i la vora del riu s’hi llença brossa.
Per tal de contribuir a preservació dels entorns naturals i evitar la contaminació dels aqüífers, en el camí de tornada, l’alumnat ha fet un Plogging de brossa, en el que s’han recollit tot tipus envasos per portar-los a la deixalleria.
Un cop a l’institut han celebrat la tasca feta i la contribució a la millora del medi ambient amb un vermut al pati organitzat pel propi alumnat.

