Hem portat un vaixell al Saló d’Ensenyament!

L’Institut de Nàutica de Barcelona, hem portat un vaixell al Saló d’Ensenyament que aquest dies està ajudant a milers d’alumnes a decidir el seu futur professional.

Els nostres alumnes i professors del Grau Superior de Sistemes electrotècnics i de comunicació dels vaixells, han esta preparant el “Corb Marí” un vaixell d’esbarjo de 6×2 metres, sobre el que durant els dies que dura el Saló, aniran muntant bombes de buidatge, bateries, instruments GPS, antenes de VHF, il·luminacions, etc.

Així que moltes felicitats a tots per la bona feina que esteu fent!, capitanejats pel professor Rafa Aranda, i amb el suport dels alumnes del GM i de la resta de professors que estan participant, l’INB està deixant empremta!

img-20170322-wa0002 img-20170323-wa0002

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *