Preinscripció 2019-2020

• Presentació de documentació: fins al 10 d’abril de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 26 d’abril de 2019
  • Presentació de reclamacions: del 29 d’abril al 3 de maig de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 8 de maig de 2019
  • Sorteig del número de desempat: 9 de maig de 2019, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Llista ordenada definitiva: 14 de maig de 2019
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 30 de maig al 3 de juny de 2019
  • Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2019
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2019
  1. El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:
    • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
      De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.
  2. Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres (10 com a màxim i per ordre de preferència). La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.

El formulari de sol·licitud i la documentació s’ha de presentar en el centre demanat en primer lloc; també es pot presentar a l’oficina municipal d’escolarització del municipi on està ubicat el centre demanat en primer lloc i, si no n’hi ha, a l’ajuntament corresponent, i als serveis territorials o les oficines territorials del Departament d’Educació.

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a primer curs d’ESO: del 20 al 26 de juny de 2019
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a 2n, 3r i 4t d’ESO: del 27 de juny al 3 de juliol de 2019

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

• Oferta inicial de places escolars: 10 de maig de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 14 al 21 de maig de 2019, ambdós inclosos. Via telemàtica, sense possibilitat de fer-la manual.
  • Presentació de documentació: fins al 23 de maig de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 4 de juny de 2019
  • Presentació de reclamacions: del 5 al 12 de juny de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 17 de juny de 2019