Visita alumnes holandesos de SintLucas – 17 al 23 d’abril de 2017

La setmana del 17 al 23 d’abril els alumnes de 3r d’ESO, van rebre la visita d’un grup de 16 alumnes holandesos de l’Escola de SintLucas, dins del projecte europeu del TimeBanking 2.0.

Durant la mobilitat curta es va dur a terme activitats molt diverses entre les quals destaquen: visita a Barcelona i Cadaqués, tallers en l’àmbit de les noves tecnologies i tallers relacionats amb el Servei Comunitari.

També es va comptar amb la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO, els quals van organitzar tallers de temàtiques diferents pels alumnes de primària de l’escola Dr Sobrequés.

La visitat va concloure amb la celebració en el teatre municipal de Bescanó de l’acte de cloenda del TimeBanking 2.0, amb la presència d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, dels mitjans de comunicació, autoritats i entitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *