V Encuentro de embajadores eTwinning

Els professors de l’Ins La Miquela, Lídia Alech i Josep Bofill van assistir els dies 10 i 11 de novembre de 2016 a la V Trobada d’Ambaixadors eTwinning d’Espanya a Madrid.

eTwinning és la comunitat de centres escolars d’Europa. Aquesta oferereix una plataforma online als equips educatius (professors, direcots, bibliotecaris, etc) dels centres escolars d’algun dels països europeus participants, per a comunicar-se, col.laborar, desenvolupar projectes o el que és el mateix, sentir-se i formar part de la comunitat educativa més atractiva d’Europa
(font: https://www.etwinning.net/es/pub/index.htm?qlid=26)

En aquesta trobada, els ambaixadors etwinning com a assistents van poder atendre i participar en xerrades d’experts sobre diferents temàtiques relacionades amb la plataforma eTwinning tals com xarxa d’ambaixadors etwinning, models de formació, bones pràctiques de formadors etwinning, etwinning en projectes Erasmus+, com motivar els docents, qualitat dels projectes etwinning i el.laboració d’informes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *