Paula Sánchez i Júlia Marcé, premiades

Premi al millor treball de temàtica general de l’Ins La Miquela per a l’alumna Paula Sánchez Leiva pel seu treball de recerca sobre l’elaboració i producció de la maquetació d’un disc titulat Mi disco: After the rain. S’ha emportat un premi de 300 €.

Premi al millor treball de temàtica local de Bescanó per a l’alumna Júlia Marcé i Descayre pel seu treball titulat L’estació peça a peça . S’ha emportat un premi de 300 €.

Des de l’Ins La Miquela felicitem aquesta iniciativa de l’Ajuntament de Bescanó, que és un reconeixement a la feina d’investigació feta pels estudiants de batxillerat del nostre institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *