Preinscripció Batxillerat

ALUMNES DE L’INS LA MIQUELA

Alumnes de l’Ins La Miquela que faran Batxillerat en el centre.

ALUMNES EXTERNS

Alumnes provinents d’altres centres que volen fer Batxillerat a l’Ins La Miquela.

PREINSCRIPCIÓ

• 7 de maig de 2021: oferta inicial de places escolars. Publicació del nombre de places per centre i curs.
  • De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds. (Enllaç) (Formulari de tria de matèries de modalitat)
  • 18 de maig de 2021: presentació de documentació. Fins aquest dia es pot presentar la documentació acreditativa que no s’hagi pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.
  • 8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
  • Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.
  • 23 de juny de 2021: llista ordenada.
  • 7 de juliol de 2021: oferta final de places escolars. Publicació del nombre de places educatives per centre i curs.
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària.
  • Del 7 al 10 de setembre de 2021: matriculació extraordinària.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *