Orientació 4t ESO

• Estudis postobligatoris. Llibret amb informació general i específica del batxillerat a l’INS La Miquela.
  • Modalitats de Batxillerat a l’INS La Miquela. Taula amb les matèries ofertes en les diferents modalitats.
  • CFGM de la província de Girona. Oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà de la província de Girona.
  • Expojove. Dossier amb l’oferta dels diferents estudis postobligatoris de la provincia de Girona.
  • Al teu costat en la tria educativa. El Departament d’Educació impulsa el projecte per oferir, en format virtual, el servei d’informació i orientació acadèmica que cada any oferia en el marc del Saló de l’Ensenyament.
  • Orientació INS La Miquela. Com cada any l’orientadora  i els tutors de 4t d’ESO de l’INS La Miquela es posen a disposició dels alumnes i famílies que necessiten un assessorament més personalitzat alhora de d’escollir els estudis postobligatoris.
  • Equip Directiu INS La Miquela. Resta a la disposició d’alumnes i famílies per orientar i resoldre dubtes envers els nostres estudis de Batxillerat.