Preinscripció cicles

PREINSCRIPCIÓ

• 7 de maig de 2021: oferta inicial de places escolars. Publicació del nombre de places per centre i curs.
  • De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds. (Enllaç)
  • 18 de maig de 2021: presentació de documentació. Fins aquest dia es pot presentar la documentació acreditativa que no s’hagi pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.
  • 8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
  • Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.
  • 23 de juny de 2021: llista ordenada.
  • 7 de juliol de 2021: oferta final de places escolars. Publicació del nombre de places educatives per centre i curs.
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

MATRÍCULA

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària. Matriculació dels alumnes preinscrits amb plaça assignada.

SEGONA FASE D’ADMISNIÓ

• 1 de setembre de 2021: publicació de centres i cicles formatius amb places vacants per a la segona fase d’admissió.
  • De l’1 al 3 de setembre de 2021: segona fase d’admissió per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.
  • 6 de setembre de 2021: publicació de la llista admesos.Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada en la segona fase d’admissió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *