CALENDARI DEL SERVEI D’ASSESSORAMENT I RECONEIXEMENT ACADÈMIC – CURS 2020-21

Calendari del Servei d’Assessorament

Període d’inscripció Del 10 d’octubre al 13 de novembre de 2020. Secretaria del centreCal adjuntar:

• Full d’inscripció imprès amb les dades personals i la família professional escollida.
  • Fotocopia del DNI, NIE o Passaport, acompanyat de l’original per a la seva verificació.
  • Informe de vida laboral.
  • Resguard de pagament del preu establert.
  • Document justificatiu de la bonificació o exempció del preu públic, si és el cas.
Sessions d’assessorament A partir del 16 de novembre de 2020.
  • La convocatòria serà informada al aspirant per correu electrònic.
  • La no assistència sense justificació (comunicada amb antelació) comportarà la pèrdua dels drets a rebre l’assessorament i la pèrdua del reemborsament del preu del servei.
Lliurament d’informes d’assessorament A partir de l’11 de gener de 2021. Lliurat per l’Assessor/a

Calendari del Servei de Reconeixement acadèmic

Període d’inscripció A partir de l’11 de gener de 2021. Secretaria del centreCal adjuntar:

• Informe d’Assessorament.
  • Resguard de pagament del preu establert.

Si l’assessorament s’ha fet en un altre centre:

• Informe de vida laboral.
Sessions de reconeixement A partir del 15 de febrer de 2021.
  • La convocatòria serà informada a l’aspirant per correu electrònic,
  • La no assistència sense justificació (comunicada amb antelació) comportarà la pèrdua dels drets a rebre el reconeixement  i la pèrdua del reemborsament del preu del servei.
Publicació de resultats provisionals 26 d’abril de 2021. Web del centre i taulell d’anuncis
Període de reclamacions Del 27 al 29 d’abril de 2021. Secretaria del centre
Publicació de resultats definitius i lliurament de certificats de reconeixement A partir del 03 de maig de 2021 Consergeria del centre

Per a sol·licituds presentades amb posterioritat a les dates establertes, no es garanteix el lliurament de certificats durant el curs 2020-21