Xerrada de Jaume Funes

Seguint amb el cicle “Parlem-ne”, i d’acord amb la vostra selecció de temes d’interès, hem programat una nova xerrada que concretament tractarà el tema: COM PODEM EDUCAR EN L’ADOLESCÈNCIA A CASA I A L’ESCOLA, a càrrec de Jaume Funes Artiaga, el proper dimarts dia 22 de gener a les 18.30 h a l’Àgora del centre. Psicòleg, educador i periodista, Jaume Funes ha treballat a l’escola i en diverses administracions, en l’atenció educativa i terapèutica, la supervisió i l’acompanyament d’equips. Especialitzat en el món dels adolescents i les seves dificultats socials és autor, entre d’altres, dels llibres:

• Estima’m quan menys ho mereixi… perquè és quan més ho necessito (2018)
  • Educar adolescents sense perdre la calma (2016)
  • Àlex no entiende el mundo (2014)
  • Cal fer deures? Mares i pares que ajuden a aprendre (2014)
  • 9 ideas clave. Educar en la adolescencia (2014)
  • El lugar de la infancia (2010)

A més, és col·laborador habitual de diversos mitjans de comunicació.